Дистанційне навчання. Природознавство 5 клас

 Дорогі учні! Вітаю Вас на моєму блозі!

 

 У другому семестрі ми з Вами будемо продовжувати працювати на ZOOM уроках та класрумі.
На блозі ви зможете знайти всю необхідну Вам інформацію:
- покликання на ZOOM уроки;
покликання  на класрум.

                                                       Бажаю успіхів!!!

Покликання на ZOOM уроки: https://us04web.zoom.us/j/6981076657?pwd=R39oqvilD0h2MoFxWg3aSr2gPQghBV.1

Покликання на класрум: https://classroom.google.com/c/NTgwOTg5MDc5OTY0?cjc=jqzx5uw

 Код jqzx5uw



Виконані завдання для перевірки та оцінювання надсилайте у вайбер за номером 097- 156- 71-63 або на електронну адресу sham2812@ukr.net

32. Урок № 32 за 28.12.2022

  Діагностична контрольна робота 

Розділ. Пізнаємо природу Землі                                                 

                                                                      Перший рівень

Тестові завдання з однією правильною відповіддю (0,5 бали за одну відповідь)

1. Найпершу навколосвітню подорож очолив знаменитий іспанець португальського походження, мореплавець 16 ст.:

А Піфагор                Б Аристотель             В Магеллан               Г Шмідт

2.Вибери правильний порядок розміщення шарів Землі від зовнішнього до внутрішнього.

А мантія, земна кора, ядро                    Б ядро, мантія, земна кора

В земна кора, мантія, ядро                     Г мантія, ядро, земна кора           Д земна кора, ядро, мантія

3. До якої групи за своїм походженням належать гірські породи, що утворилися  з уламків давніх порід, що осідали в знижених ділянках суходолу чи водойм?

 А осадові                  Б магматичні                   В метаморфічні

4.  Масштаб – це

А ступінь зменшення довжини ліній на карті (плані, глобусі) порівняно з дійсними розмірами  

Б зменшене узагальнене зображення Землі

В  це креслення невеликої ділянки місцевості

5. Найжаркіший материк

А Антарктида        Б Африка          В Америка         Г Євразія

6. Зменшене, виконане за допомогою умовних знаків зображення невеликої ділянки земної поверхні – це

А  географічна карта        Б план місцевості               В глобус                Г аерофотознімок

Другий рівень (одне завдання 1 бал)

Продовжити речення

7. Екватор – це

8. Початком відліку меридіанів є …

9. Рельєф – це

Третій рівень (одне завдання – 1 бал)

10. Об’єднай у дві групи корисні копалини: кам’яна сіль, залізні руди, золото, сірка, мідні руди, срібло.  Ознаку виберіть самостійно

Перша група (ознака) -                                              Друга група (ознака) -

11. Визнач відстань від Києва до Львова в кілометрах, якщо

Відстань між містами на карті 9,5 см                            Масштаб карти в  1 см – 50 км

Дійсна відстань (запиши математичну дію)_____________________________

-          В якому напрямі від Києва розташоване місто Львів?

12. Установи відповідність між формами рельєфу та висотами, які їм відповідають

1  гори                                       А  до 200 м

2 височини                                Б  понад 500 м

3 низовини                                В  200 – 500 м

4 плоскогір’я                             Г  понад 2 000 м

Четвертий рівень (одне питання - 3 б)

13. Користуючись картами шкільного  атласу, склади характеристику  Подільської височини  за планом

1. У якій частині України розташована

2. З якими іншими формами рельєфу межує

3. У якому напрямку простягається

Домашнє завдання :

Виконати практичну роботу

31. Урок № 31 за 26.12.2022

Тема: Як змінюється поверхня Землі.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=6GEJvFbAq5c

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7648846

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

30. Урок № 30 за 21.12.2022

Самостійна робота по темі: "Земля на глобусі і фізичній карті"

Завдання:

За посиланням виконати самостійну роботу:

https://vseosvita.ua/test/samostiina-robota-po-temi-zemlia-na-hlobusi-i-fizychnii-karti-2045612.html


Домашнє завдання :

Виконати самостійну роботу

29. Урок № 29 за 19.12.2022

Тема: Рельєф земної поверхні та його зображення на фізичній карті.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=6GEJvFbAq5c

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9008653

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

29. Урок № 29 за 19.12.2022

Тема: Рельєф земної поверхні та його зображення на фізичній карті.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=6GEJvFbAq5c

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9008653

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

28. Урок № 28 за 14 .12.2022

Тема: Материки та частини світу.  

Завдання:

1. За посиланням переглянути відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=dQtOr3kHf-Y

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5522517

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

27. Урок № 27 за 12.12.2022

Тема: Від карти до плану. Полярна й маршрутна зйомка місцевості. Практична робота. "Креслення простого плану місцевості"

Завдання:

1. За посиланням переглянути презентацію:

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-vid-karty-do-planu-poliarna-i-marshrutna-ziomky-mistsevosti-praktychna-robota-kreslennia-prostoho-planu-mistsevosti-606537.html

2. Виконати практичну роботу за переглдяом презентації:

https://vseosvita.ua/library/praktychna-robota-6-yak-zdiisnyty-okomirnu-ziomku-mistsevosti-i-sklasty-plan-mistsevosti-611611.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

26. Урок № 26 за 07.12.2022

Тема: Фізична карта України. Значення географічної карти в житті і діяльності людини.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=9uPpfLLx4vo

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1362136

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

25. Урок № 25 за 05.12.2022

Тема: Умовні знаки фізичної карти. Практична робота 

" Вимірювання відстаней на місцевості й географічній карті за масштабом.

Мета: навчитися переводити числовий масштаб в іменований, визначати масштаби планів і карт, вміти користуватися різними видами масштабів при розв’язуванні задач.

Теоритичний матеріал

(прочитати і запам’ятати для виконання завдань)

Масштаб – відношення довжини відрізка на плані або карті до його дійсної довжини на земній поверхні. Масштаб показує, скільки сантиметрів на місцевості міститься в одному сантиметрі на плані чи карті.

Наприклад, 1: 100 000 означає що в 1 см карти міститься 100 000 см місцевості, або  1 000 м, чи 1 км.

!!!Чим менша територія зображена  і чим більш детальне зображення, тим більший масштаб. Чим більша територія на карті, тим дрібніший масштаб.

Види масштабів

Числовий

Іменований

Лінійний

Дріб, в якому чисельник 1, знаменник – число зменшення.

Приклад 1 : 100000

Виражає словами й цифрами, яка відстань на місцевості відповідає 1 см на плані чи карті;

Приклад в 1 см 1 км

Пряма лінія, поділена на відрізки завдовжки 1 см, підписані відповідно до відстані на місцевості

Приклад

Похожее изображение

Переведення масштабів з одного виду в інший

Щоб перевести числовий масштаб в іменований, необхідно знаменник перевести із сантиметрів у метри (якщо в знаменнику число має п’ять нулів і більше, слід перевести його в кілометри).

1 : 100 000 означає, що в 1 см 1000 м або в 1 см 1 км;

1 : 20 000 означає, що в 1 см 200 м.

Щоб перевести іменований масштаб у числовий, потрібно метри (кілометри) перевести в сантиметри і записати у вигляді дробу.

 

 Хід роботи:

Завдання 1. Перевести числовий масштаб в іменований:

 

Числовий масштаб

Іменований масштаб

1 : 6 000

в 1 см 60 м

1 : 50 000

в 1см ____м

1 : 400 000

в 1см ____м

1 : 400 000

в 1см ____км

1 : 25 000 000

в 1см ____км

1 : 83 000 000

в 1см ____км

Завдання 2. Перевести іменований масштаб в числовий:

 

Числовий масштаб

Іменований масштаб

1: 5000

в 1 см 50 м

1:200000

в 1 см 2 км

 

в 1 см 20 м

 

в 1 см 400 м

 

в 1 см 12 км

 

в 1 см 12 км

 

в 1 см 1200 км

 

Завдання 3  Визначіть який масштаб більший:

 

А) в 1 см 200 м, чи в 1 см 700 м;

Б) в 1 см 40 км, чи в 1 см 10 м;

В) 1 : 100 000 чи 1 : 2 000

 

Завдання 4. Розв’яжи задачу

Відстань між містами на карті дорівнює 4 см. Розрахуй, яка буде відстань між цими населеними пунктами на місцевості, якщо масштаб карти в 1 см - 12 км.

 

Завдання 5 Накресліть у зошиті відстань АВ, яка на місцевості дорівнює 16 м, у масштабах:

1) в 1 см - 4 м; 2) в 1 см - 8 м; 3) в 1 см - 2 м.

 

Висновок : На практичні роботі я навчився (-лася)___________________________

______________________________________________________________________.

 

24. Урок № 24 за 30.11.2022

Тема: Яку форму має Земля.

Завдання:

1. За посиланням переглянути презентацію:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-yaku-formu-mae-zemlya-chomu-buvae-den-i-nich-297171.html

2. Зробити у зошит конспект, малюнок слайду 7 та слайду 13:

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект конспект;

2. Намалювати малюнки


23. Урок № 23 за 28.11.2022

Тема: Руйнування гірських порід.

Завдання:

1. За посиланням переглянути презентацію:

https://www.youtube.com/watch?v=wGS7HHyRjjE

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4113951

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

22. Урок № 22 за 23.11.2022

Тема: Речовини підземного царства: метали і неметали.

Завдання:

1. За посиланням переглянути презентацію:

https://vseosvita.ua/library/prezentatsiia-rechovyny-pidzemnoho-tsarstva-metaly-i-nemetaly-604002.html

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7949759

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

21. Урок № 21 за 21.11.2022

Тема: Мінерали та гірські породи. Практична робота

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=wGS7HHyRjjE

2. Зробити опорний конспект.

3. Намалювати 5 малюнків мінералів (кольоровими олівцями)

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Виконати практичну роботу

20. Урок № 20 за 16.11.2022

Тема: Гіпотези виникнення землі. Будова і склад Землі.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=dar8pP4UFoI

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2795548

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

19. Урок № 19 за 14.11.2022

Тема: Практична робота "Приготування та вивчення розчинів".

Завдання:

Тобі знадобиться: п’ять прозорих посудин, ложока, пластмасовий шприц без голки на 20 мл, секундомір, кухонна сіль, цукор, питна сода, крохмаль або борошно, лимонна кислота, кип’ячена холодна вода.

ДОСЛІД № 1. Що швидше розчиняється?

1. Пронумеруй посудини. У кожну  за допомогою шприца відміряй 50 мл води. У першу додай порцію (неповну ложку, без «чубка») кухонної солі, а в другу - таку ж порцію цукру, у третю - питну соду, у четверту - крохмаль, у п’яту - лимонну кислоту. Розмішай розчини і визнач час розчинення секундоміром.

2. Результати запиши у таблицю.

Приготовані розчини використай у наступному досліді.

ДОСЛІД № 2. Що більше розчиняється?

1. У посудини з розчинами, приготованими у досліді № 1, додай ще порцію кухонної солі та цукру. Розмішай розчини. Що ти спостерігаєш? Якщо речовини розчинились повністю, додай третю порцію речовин і розмішай. У якій посудині розчинилося найбільше речовини?

2. Досліди всі пари речовин, заповни підсумкову таблицю за зразком і зроби висновок.

Речовина

Кухонна

сіль

Крохмаль

Цукор

Лимонна

кислота

Питна

сода

Скільки часу розчинялася

     

Скільки

порцій

максимально

розчинилося

     

Домашнє завдання :

Виконати практичну роботу

18. Урок № 18 за 09.11.2022

Тема: Вода як розчинник.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=lmMdoUKd03M

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4544624

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

17. Урок № 17 за 07.11.2022

Тема: Використання властивостей твердих тіл, рідин і газів людиною.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=qcZx1SNUm6A

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2056765

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

16. Урок № 16 за 26.10.2022

Тема: Явище дифузії.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=R7QvtHYYx5Y

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8478756

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

15. Урок № 15 за 24.10.2022

Тема: Властивості твердих тіл, рідин і газів.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=wj1RIc9OlRs

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1563080

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

14. Урок № 14 за 19.10.2022

Тема: Розташування, рух та взаємодія частинок.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=ujng4kPaYik

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/riznomanitnist-rechovin-205701.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

13. Урок № 13 за 17.10.2022

Тема: Різноманітність речовин.,їхні властивості та застосування.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=XVnUFm2NGLI

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/atomi-y-molekuli-616971.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

12. Урок № 12 за 12.10.2022

Тема: Частинки речовини - атоми та молекули.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=aeAwiXIU7Do

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/5-klas-tila-i-rechovini-1073047.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

11. Урок № 11 за 10.10.2022

Тематичне оцінювання № 1

по темі  «Вступ»

Варіант 1

І рівень (10 запитань по 0,5 балів = 5 балів)

1.Що є зайвим у переліку: а) заєць, б) гора, в) соняшник, г) щука.

2. Яка наука вивчає Всесвіт:а) хімія; б) фізика; в) біологія; г) астрономія.

3. Географія  вивчає: а) материки, океани,річки, гори; б) живі організми; в) речовини та їх перетворення.

4. Масу тіла вимірюють приладом: а) термометром; б) вагами; в) годинником;г) ліній-кою.

5. До лабораторних приладів належить:а) пробірка; б) рулетка; в) лінійка;г) телескоп.

6.Виберіть явище, яке вивчає наука фізика:а) сяйво зірок; б) рух автомобіля; в) побу-дова птахами гнізд; г) гниття опалого листя.

7.Збільшувальний прилад, за допомогою якого вивчають небесні тіла: а) мікроскоп; б) лупа; в) телескоп; г) бінокль.

8. Годинник – це прилад для…а) зважування; б) визначення сторін горизонту; в)вимі-рювання часу; г) вимірювання ваги.

9. У якому переліку зібрані назви збільшувальних приладів: а) рулетка, лупа, мікроскоп, годинник; б) телескоп, мікроскоп, бінокль, підзорна труба; в) терези, мікроскоп, лінійка, пробірка; г) бінокль, лупа, мірна колба, рулетка.

10. Леонід Каденюк – український… а) вчений-хімік; б) вчений-фізик; в) космонавт;

г) вчений-географ; д)винахідник.

II рівень (4 питання по 1 балу = 4 бали)

11. Серед запропонованих наук оберіть природничі (кілька відповідей): а) українська мова; б) географія; в) біологія; г) фізика; д) малювання; е) історія; ж) хімія.

12. Виберіть із поданого переліку кілька прикладів живої природи: а) дуб; б) будинок;

в) парта; г) людина; д) кошеня; е) Сонце; ж) білий гриб.

13. Встановіть відповідність між поняттями:

1. збільшувальні прилади

А. лінійка, метр, термометр, годинник

2. вимірювальні прилади

Б. пробірки, пробіркотримач, мірний стакан, колба

3. лабораторне обладнання

В. бінокль, телескоп, лупа, мікроскоп

14. Установіть відповідність між ознаками тіл і приладами для їх вимірювання

1. розмір

А. секундомір

2. час

Б. мірний стакан

3. об’єм

В. лінійка

 

ІІІ рівень (2 питання по 1,5 бали = 3 бали)

15.Знайдіть пару

Наука

Що вивчає

1.Астрономія

А. Вивчає речовини та їх перетворення

2. Біологія

Б. Вивчає будову і взаємодію тіл, явища природи

3. Географія

В. Вивчає природу на материках та в океанах

4. Екологія

Г. Вивчає всі небесні тіла

5. Фізика

Д. Вивчає взаємозв’язки організмів з природою

6. Хімія

Е. Вивчає живі організми

 

16.Назвіть методи спостереження за природою.

Домашнє завдання :

Виконати тематичне оцінювання

10. Урок № 10 за 05.10.2022

Тема: Температура. Час. Вимірювання температури і проміжків часу.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=06X_-dTJxqw

https://www.youtube.com/watch?v=ZqJeJNdWN6U

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/vchimosya-doslidzhuvati-prirodu-5-klas-nush-1650846.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

9. Урок № 9 за 03.10.2022

Тема: Довжина. Об)єм. Вимірювання довжини та об)єму.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=aVD8dpfUwtA

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/prirodoznavstvo-5-klas-1105004.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

8. Урок № 8 за 28.09.2022

Тема: Маса. Вимірювання маси.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=ZqJeJNdWN6U

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/priladi-dlya-vivchennya-prirodi-1650118.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

7. Урок № 7 за 26.09.2022

Тема: Вимірювальні прилади та інструменти.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=zv8-sGH8wVE

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/fizichni-velichini-1653651.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника


5. Урок № 5 за 19.09.2022

Тема: Гіпотеза. Моделювання. Експеримент.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=aCH7RRVDgCw

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/umovni-poznachennya-prirodnih-ob-ektiv-872409.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника

6. Урок № 6 за 21.09.2022

Тема: Фізична величина

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=OlvorJO8xYY

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/gipoteza-modelyuvannya-eksperiment-naukoviy-metod-piznannya-300423.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника


5. Урок № 5 за 19.09.2022

Тема: Гіпотеза. Моделювання. Експеримент.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=aCH7RRVDgCw

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/umovni-poznachennya-prirodnih-ob-ektiv-872409.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф підручника


4. Урок № 4  за 14.09.2022

Тема: Роль органів чуттів у вивченні природи.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=IzzcLjCrcX4

https://www.youtube.com/watch?v=8sDRlZpaea4

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/prirodoznavstvo-12104.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф 4


3. Урок № 3  за 12.09.2022

Тема: Значення науки та техніки

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=3r29J5yL81I

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/5-klas-prirodoznavstvo-yak-priroda-zminyue-svit-1617962.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф 3


2. Урок № 2  за 07.09.2022

Тема: Патенти природи. Винаходи та відкриття.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=AEUZcZ_KOtc

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/vinahodi-lyudstva-57034.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф 2


1. Урок № 1  за 05.09.2022

Тема: Наука. природничі науки. Накові терміни та факти.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=7_ZdUhnJW_4

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/nauki-scho-vivchayut-prirodu-559409.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Опрацювати параграф 1 (електронний підручник)



Немає коментарів:

Дописати коментар

Гірудотерапія.     В сучасному світі  людина має  вибір, віддати перевагу традиційній  медицині чи  звернутися до нетрадиційної медицини...