Дорогі учні! Вітаю Вас на моєму блозі!
Покликання на ZOOM уроки: https://us04web.zoom.us/j/6981076657?pwd=R39oqvilD0h2MoFxWg3aSr2gPQghBV.1
Покликання на класрум: https://classroom.google.com/c/NTgwOTg5MDc5OTY0?cjc=jqzx5uw
Код jqzx5uw
Виконані завдання для перевірки та оцінювання надсилайте у вайбер за номером 097- 156- 71-63 або на електронну адресу sham2812@ukr.net
32. Урок № 32 за 28.12.2022
Діагностична контрольна робота
Розділ. Пізнаємо природу Землі
Перший рівень
Тестові завдання з
однією правильною відповіддю (0,5 бали за
одну відповідь)
1.
Найпершу навколосвітню подорож
очолив знаменитий іспанець португальського походження, мореплавець 16 ст.:
А Піфагор Б
Аристотель В Магеллан Г Шмідт
2.Вибери
правильний порядок розміщення шарів Землі від зовнішнього до внутрішнього.
А
мантія, земна кора, ядро
Б ядро, мантія, земна кора
В
земна кора, мантія, ядро
Г мантія, ядро, земна кора Д
земна кора, ядро, мантія
3. До якої
групи за своїм походженням належать гірські породи, що утворилися з уламків давніх порід, що осідали в знижених
ділянках суходолу чи водойм?
А осадові Б магматичні В метаморфічні
4.
Масштаб – це
А ступінь зменшення довжини ліній на
карті (плані, глобусі) порівняно з дійсними розмірами
Б зменшене узагальнене зображення
Землі
В це креслення невеликої
ділянки місцевості
5.
Найжаркіший материк
А
Антарктида Б Африка В
Америка Г Євразія
6. Зменшене, виконане за допомогою
умовних знаків зображення невеликої ділянки земної поверхні – це
А географічна карта Б план місцевості В глобус Г аерофотознімок
Другий
рівень (одне завдання 1 бал)
Продовжити
речення
7.
Екватор – це
8.
Початком відліку меридіанів є …
9.
Рельєф – це
Третій рівень (одне завдання – 1
бал)
10.
Об’єднай у дві групи корисні копалини: кам’яна
сіль, залізні руди, золото, сірка, мідні руди, срібло. Ознаку виберіть самостійно
Перша
група (ознака) - Друга
група (ознака) -
11. Визнач відстань від Києва до Львова
в кілометрах, якщо
Відстань
між містами на карті 9,5 см Масштаб карти в 1
см – 50 км
Дійсна відстань (запиши математичну
дію)_____________________________
-
В якому напрямі від Києва розташоване місто Львів?
12.
Установи відповідність між формами рельєфу та висотами, які їм відповідають
1
гори А
до 200 м
2 височини Б понад
500 м
3 низовини В 200 – 500 м
4
плоскогір’я Г
понад 2 000 м
Четвертий
рівень (одне питання - 3 б)
13. Користуючись
картами шкільного атласу, склади
характеристику Подільської височини за планом
1.
У якій частині України розташована
2.
З якими іншими формами рельєфу межує
3.
У якому напрямку простягається
Домашнє завдання :
Виконати практичну роботу
31. Урок № 31 за 26.12.2022
Тема: Як змінюється поверхня Землі.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=6GEJvFbAq5c
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7648846
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
30. Урок № 30 за 21.12.2022
Самостійна робота по темі: "Земля на глобусі і фізичній карті"
Завдання:
За посиланням виконати самостійну роботу:
https://vseosvita.ua/test/samostiina-robota-po-temi-zemlia-na-hlobusi-i-fizychnii-karti-2045612.html
Домашнє завдання :
Виконати самостійну роботу
29. Урок № 29 за 19.12.2022
Тема: Рельєф земної поверхні та його зображення на фізичній карті.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=6GEJvFbAq5c
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9008653
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
29. Урок № 29 за 19.12.2022
Тема: Рельєф земної поверхні та його зображення на фізичній карті.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=6GEJvFbAq5c
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9008653
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
28. Урок № 28 за 14 .12.2022
Тема: Материки та частини світу.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=dQtOr3kHf-Y
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5522517
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
27. Урок № 27 за 12.12.2022
Тема: Від карти до плану. Полярна й маршрутна зйомка місцевості. Практична робота. "Креслення простого плану місцевості"
Завдання:
1. За посиланням переглянути презентацію:
2. Виконати практичну роботу за переглдяом презентації:
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
26. Урок № 26 за 07.12.2022
Тема: Фізична карта України. Значення географічної карти в житті і діяльності людини.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=9uPpfLLx4vo
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1362136
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
25. Урок № 25 за 05.12.2022
Тема: Умовні знаки фізичної карти. Практична робота
" Вимірювання відстаней на місцевості й географічній карті за масштабом.
Мета: навчитися
переводити числовий масштаб в іменований, визначати масштаби планів і карт,
вміти користуватися різними видами масштабів при розв’язуванні задач.
Теоритичний матеріал
(прочитати і запам’ятати для виконання завдань)
Масштаб
– відношення довжини
відрізка на плані або карті до його дійсної довжини на земній поверхні. Масштаб
показує, скільки сантиметрів на місцевості міститься в одному сантиметрі на
плані чи карті.
Наприклад,
1: 100 000 означає що в 1 см карти
міститься 100 000 см місцевості, або 1
000 м, чи 1 км.
!!!Чим менша територія зображена і чим більш детальне зображення, тим більший масштаб. Чим
більша територія на карті, тим дрібніший масштаб.
Види масштабів
Числовий |
Іменований |
Лінійний |
Дріб, в якому чисельник 1, знаменник – число зменшення. Приклад 1 : 100000 |
Виражає словами й цифрами, яка відстань на місцевості відповідає
1 см на плані чи карті; Приклад в 1 см 1 км |
Пряма лінія, поділена на відрізки завдовжки 1 см, підписані
відповідно до відстані на місцевості Приклад |
Переведення
масштабів з одного виду в інший
Щоб перевести числовий
масштаб в іменований, необхідно знаменник перевести із сантиметрів у метри (якщо в
знаменнику число має п’ять нулів і більше, слід перевести його в кілометри).
1 : 100 000 означає, що
в 1 см 1000 м або в 1 см 1 км;
1 : 20 000 означає, що
в 1 см 200 м.
Щоб перевести
іменований масштаб у числовий, потрібно метри
(кілометри) перевести в сантиметри і записати у вигляді дробу.
Хід роботи:
Завдання 1. Перевести числовий масштаб в іменований:
Числовий масштаб |
Іменований масштаб |
1 : 6 000 |
в 1 см 60 м |
1 : 50 000 |
в 1см ____м |
1 : 400 000 |
в 1см ____м |
1 : 400 000 |
в 1см ____км |
1 : 25 000 000 |
в 1см ____км |
1 : 83 000 000 |
в 1см ____км |
Завдання 2. Перевести іменований масштаб в числовий:
Числовий масштаб |
Іменований масштаб |
1: 5000 |
в 1 см 50 м |
1:200000 |
в 1 см 2 км |
|
в 1 см 20 м |
|
в 1 см 400 м |
|
в 1 см 12 км |
|
в 1 см 12 км |
|
в 1 см 1200 км |
Завдання 3 Визначіть який масштаб більший:
А) в 1 см 200 м, чи в 1 см 700 м;
Б) в 1 см 40 км, чи в 1 см 10 м;
В) 1 : 100 000 чи 1 : 2 000
Завдання 4. Розв’яжи задачу
Відстань
між містами на карті дорівнює 4 см. Розрахуй, яка буде відстань між цими
населеними пунктами на місцевості, якщо масштаб карти в 1 см - 12 км.
Завдання 5 Накресліть у зошиті відстань АВ, яка на місцевості
дорівнює 16 м, у масштабах:
1)
в 1 см - 4 м; 2) в 1 см - 8 м; 3) в 1 см - 2 м.
Висновок
: На практичні роботі я
навчився (-лася)___________________________
______________________________________________________________________.
24. Урок № 24 за 30.11.2022
Тема: Яку форму має Земля.
Завдання:
1. За посиланням переглянути презентацію:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-yaku-formu-mae-zemlya-chomu-buvae-den-i-nich-297171.html
2. Зробити у зошит конспект, малюнок слайду 7 та слайду 13:
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект конспект;
2. Намалювати малюнки
23. Урок № 23 за 28.11.2022
Тема: Руйнування гірських порід.
Завдання:
1. За посиланням переглянути презентацію:
https://www.youtube.com/watch?v=wGS7HHyRjjE
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4113951
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
22. Урок № 22 за 23.11.2022
Тема: Речовини підземного царства: метали і неметали.
Завдання:
1. За посиланням переглянути презентацію:
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7949759
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
21. Урок № 21 за 21.11.2022
Тема: Мінерали та гірські породи. Практична робота
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=wGS7HHyRjjE
2. Зробити опорний конспект.
3. Намалювати 5 малюнків мінералів (кольоровими олівцями)
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Виконати практичну роботу
20. Урок № 20 за 16.11.2022
Тема: Гіпотези виникнення землі. Будова і склад Землі.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=dar8pP4UFoI
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2795548
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
19. Урок № 19 за 14.11.2022
Тема: Практична робота "Приготування та вивчення розчинів".
Завдання:
Тобі знадобиться: п’ять прозорих посудин, ложока, пластмасовий шприц без голки на 20 мл, секундомір, кухонна сіль, цукор, питна сода, крохмаль або борошно, лимонна кислота, кип’ячена холодна вода.
ДОСЛІД № 1. Що швидше розчиняється?
1. Пронумеруй посудини. У кожну за допомогою шприца відміряй 50 мл води. У першу додай порцію (неповну ложку, без «чубка») кухонної солі, а в другу - таку ж порцію цукру, у третю - питну соду, у четверту - крохмаль, у п’яту - лимонну кислоту. Розмішай розчини і визнач час розчинення секундоміром.
2. Результати запиши у таблицю.
Приготовані розчини використай у наступному досліді.
ДОСЛІД № 2. Що більше розчиняється?
1. У посудини з розчинами, приготованими у досліді № 1, додай ще порцію кухонної солі та цукру. Розмішай розчини. Що ти спостерігаєш? Якщо речовини розчинились повністю, додай третю порцію речовин і розмішай. У якій посудині розчинилося найбільше речовини?
2. Досліди всі пари речовин, заповни підсумкову таблицю за зразком і зроби висновок.
Речовина | Кухонна сіль | Крохмаль | Цукор | Лимонна кислота | Питна сода |
Скільки часу розчинялася | |||||
Скільки порцій максимально розчинилося |
Домашнє завдання :
Виконати практичну роботу
18. Урок № 18 за 09.11.2022
Тема: Вода як розчинник.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=lmMdoUKd03M
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4544624
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
17. Урок № 17 за 07.11.2022
Тема: Використання властивостей твердих тіл, рідин і газів людиною.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=qcZx1SNUm6A
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2056765
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
16. Урок № 16 за 26.10.2022
Тема: Явище дифузії.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=R7QvtHYYx5Y
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8478756
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
15. Урок № 15 за 24.10.2022
Тема: Властивості твердих тіл, рідин і газів.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=wj1RIc9OlRs
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1563080
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
14. Урок № 14 за 19.10.2022
Тема: Розташування, рух та взаємодія частинок.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=ujng4kPaYik
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/riznomanitnist-rechovin-205701.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
13. Урок № 13 за 17.10.2022
Тема: Різноманітність речовин.,їхні властивості та застосування.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=XVnUFm2NGLI
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/atomi-y-molekuli-616971.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
12. Урок № 12 за 12.10.2022
Тема: Частинки речовини - атоми та молекули.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=aeAwiXIU7Do
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/5-klas-tila-i-rechovini-1073047.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
11. Урок № 11 за 10.10.2022
Тематичне оцінювання № 1
по темі «Вступ»
Варіант 1
І рівень (10 запитань по 0,5 балів = 5 балів)
1.Що є зайвим у переліку: а) заєць, б) гора, в) соняшник,
г) щука.
2. Яка наука вивчає Всесвіт:а) хімія; б) фізика; в)
біологія; г) астрономія.
3. Географія вивчає: а) материки,
океани,річки, гори; б) живі організми; в) речовини та їх перетворення.
4. Масу тіла вимірюють
приладом: а) термометром; б) вагами; в) годинником;г) ліній-кою.
5. До лабораторних
приладів належить:а) пробірка; б) рулетка; в) лінійка;г) телескоп.
6.Виберіть явище, яке
вивчає наука фізика:а) сяйво зірок; б) рух автомобіля; в) побу-дова птахами
гнізд; г) гниття опалого листя.
7.Збільшувальний прилад, за допомогою якого вивчають небесні тіла: а)
мікроскоп; б) лупа; в) телескоп; г) бінокль.
8. Годинник – це
прилад для…а) зважування; б) визначення сторін горизонту; в)вимі-рювання часу;
г) вимірювання ваги.
9. У якому переліку зібрані назви збільшувальних
приладів: а) рулетка, лупа, мікроскоп, годинник; б) телескоп, мікроскоп,
бінокль, підзорна труба; в) терези, мікроскоп, лінійка, пробірка; г) бінокль,
лупа, мірна колба, рулетка.
10. Леонід Каденюк – український… а) вчений-хімік; б) вчений-фізик; в)
космонавт;
г) вчений-географ; д)винахідник.
II рівень (4
питання по 1 балу = 4 бали)
11. Серед запропонованих наук оберіть природничі (кілька відповідей): а) українська мова; б) географія; в) біологія;
г) фізика; д) малювання; е) історія; ж) хімія.
12. Виберіть із поданого
переліку кілька прикладів живої
природи: а) дуб; б) будинок;
в) парта; г) людина; д)
кошеня; е) Сонце; ж) білий гриб.
13. Встановіть відповідність між поняттями:
1. збільшувальні прилади |
А. лінійка, метр, термометр, годинник |
2. вимірювальні прилади |
Б. пробірки, пробіркотримач, мірний стакан, колба |
3. лабораторне обладнання |
В. бінокль, телескоп, лупа, мікроскоп |
14. Установіть відповідність між ознаками тіл і приладами
для їх вимірювання
1. розмір |
А. секундомір |
2. час |
Б. мірний стакан |
3. об’єм |
В. лінійка |
ІІІ рівень
(2 питання по 1,5 бали = 3 бали)
15.Знайдіть пару
Наука |
Що вивчає |
1.Астрономія |
А. Вивчає речовини та їх перетворення |
2. Біологія |
Б. Вивчає будову і взаємодію тіл, явища природи |
3. Географія |
В. Вивчає природу на материках та в океанах |
4. Екологія |
Г. Вивчає всі небесні тіла |
5. Фізика |
Д. Вивчає взаємозв’язки організмів з природою |
6. Хімія |
Е. Вивчає живі організми |
16.Назвіть методи спостереження за природою.
Домашнє завдання :
Виконати тематичне оцінювання
10. Урок № 10 за 05.10.2022
Тема: Температура. Час. Вимірювання температури і проміжків часу.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=06X_-dTJxqw
https://www.youtube.com/watch?v=ZqJeJNdWN6U
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/vchimosya-doslidzhuvati-prirodu-5-klas-nush-1650846.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
9. Урок № 9 за 03.10.2022
Тема: Довжина. Об)єм. Вимірювання довжини та об)єму.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=aVD8dpfUwtA
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/prirodoznavstvo-5-klas-1105004.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
8. Урок № 8 за 28.09.2022
Тема: Маса. Вимірювання маси.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=ZqJeJNdWN6U
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/priladi-dlya-vivchennya-prirodi-1650118.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
7. Урок № 7 за 26.09.2022
Тема: Вимірювальні прилади та інструменти.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=zv8-sGH8wVE
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/fizichni-velichini-1653651.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
5. Урок № 5 за 19.09.2022
Тема: Гіпотеза. Моделювання. Експеримент.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=aCH7RRVDgCw
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/umovni-poznachennya-prirodnih-ob-ektiv-872409.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
6. Урок № 6 за 21.09.2022
Тема: Фізична величина
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=OlvorJO8xYY
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/gipoteza-modelyuvannya-eksperiment-naukoviy-metod-piznannya-300423.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
5. Урок № 5 за 19.09.2022
Тема: Гіпотеза. Моделювання. Експеримент.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=aCH7RRVDgCw
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/umovni-poznachennya-prirodnih-ob-ektiv-872409.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф підручника
4. Урок № 4 за 14.09.2022
Тема: Роль органів чуттів у вивченні природи.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=IzzcLjCrcX4
https://www.youtube.com/watch?v=8sDRlZpaea4
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/prirodoznavstvo-12104.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф 4
3. Урок № 3 за 12.09.2022
Тема: Значення науки та техніки
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=3r29J5yL81I
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/5-klas-prirodoznavstvo-yak-priroda-zminyue-svit-1617962.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф 3
2. Урок № 2 за 07.09.2022
Тема: Патенти природи. Винаходи та відкриття.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=AEUZcZ_KOtc
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/vinahodi-lyudstva-57034.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф 2
1. Урок № 1 за 05.09.2022
Тема: Наука. природничі науки. Накові терміни та факти.
Завдання:
1. За посиланням переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=7_ZdUhnJW_4
2. Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/nauki-scho-vivchayut-prirodu-559409.html
(робимо скриншот результату)
Домашнє завдання :
1. Зробити конспект відео;
2. Виконати тестування
3. Опрацювати параграф 1 (електронний підручник)
Немає коментарів:
Дописати коментар