Дистанційне навчання. Біологія 10 клас

 

           Дорогі учні! Вітаю Вас на моєму блозі!

 

 У другому семестрі ми з Вами будемо продовжувати працювати на ZOOM уроках та класрумі.
На блозі ви зможете знайти всю необхідну Вам інформацію:
- покликання на ZOOM уроки;
покликання  на класрум.

                                                       Бажаю успіхів!!!

Покликання на ZOOM уроки: https://us04web.zoom.us/j/6981076657?pwd=R39oqvilD0h2MoFxWg3aSr2gPQghBV.1

Покликання на класрум: 

10 - А клас 

https://classroom.google.com/c/NTgwOTg5NzU4NzUz?cjc=sazmvf4

Код: sazmvf4

10 - Б клас 

https://classroom.google.com/c/NTgwOTg5NzU4NzUz?cjc=sazmvf4

Код: sazmvf4


 Виконані завдання для перевірки та оцінювання надсилайте у вайбер за номером 097- 156- 71-63 або на електронну адресу sham2812@ukr.net

32. Урок № 32  за 28.12.2022

Тема: Основні поняття генетики. Закономірності спадковості.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=qiIyOzW9YfQ

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9322119

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

31. Урок № 31  за 26.12.2022

Контрольна робота за І семестр

І рівень

оберіть правильний варіант відповіді

1. Які речовини необхідні для автотрофного живлення троянд?

 А білки й вуглеводи                                             В кисень й вода

Б  СО2 і Н2О                                                            Г мінеральні солі й олії

2. Який світлочутливий пігмент забезпечує фотосинтез у солелюбних археїв-галофілів?

 А бактеріородопсин                                            В фікобілін

Б бактеріохлорофіл                                               Г хлорофіла

3. Укажіть нітрогеновмісну основу рибонуклеотидів, якої немає в ДНК.

 А аденін                                                                  В тимін

Б гуанін                                                                     Г урацил

4.Захворювання бері - бері виникає при нестачі в організмі вітаміну:

А   С                                                                             В   В 12

Б   В 1                                                                           Г   В 9

5. Хімічне забруднення води призводить до захворювання:

А холера                                                                   В аскаридоз

Б флюороз                                                                Г гепатит А

6.Метгемоглобінемію викликають :

А пестициди                                                           В нітрати

Б діоксини                                                               Г сполуки важких металів

 

ІІ рівень

1. Установіть відповідність між функціональним процесом і рівнем організації живої матерії:

1 біокаталіз                                              А екосистемний

2 мітоз і мейоз                                        Б популяційно - видовий

 3 нервова регуляція функцій             В організмовий

 4 кругообіг речовин й енергії            Г клітинний

                                                                    Д молекулярний

2. Установіть відповідність між групою вищих рослин і представниками.

А Справжні мохи                              1 молодильники, баранець

 Б Папороті                                        2 сфагнум, політрих

В Хвойні                                             3 тис, туя, кипарис

Г Квіткові                                           4 магнолія, робінія

                                                             5 щитник, орляк

 3. Установіть відповідність між групою справжніх тварин і представниками.

 А Жалкі                                           1 Венерин пояс, мнеміопсис

Б Плоскі черви                              2 Аскариди, гострики

В Круглі черви                              3 Дафнії, комарі

Г Членистоногі                             4 Планарії, сисуни

5. Установіть відповідність між процесами обміну речовин та структурами еукаріотичної клітини, що їх здійснюють.

 А реплікація                             1 хлоропласти

 Б гліколіз                                     2 гладка ЕПС

 В біосинтез ліпідів                   3 гіалоплазма

 Г фотосинтез                              4 шорстка ЕПС

                                                     5 ядро, нуклеоїд

ІІІ рівень

Завдання з вибором правильної комбінації відповідей

1. Виберіть ознаки, що характеризують зайця білого (Lepus timidus).

А Рівень                     Б Належність до групи     В Спосіб живлення

1 молекулярний      1 амфібії                             1 хижак

 2 клітинний             2 рептилії                            2 паразит

3 організмовий        3 птахи                               3 фітофаг

 4 екосистемний      4 ссавці                              4 сапрофаг

Завдання з вибором правильної комбінації відповідей

2. Укажіть ознаки, що характеризують зображений орган дорослої людини.

 А Назва               Б Належність до системи       В Значення

1 нирка                1 травна                                      1 сечоутворення

2 шлунок              2 дихальна                                2 біотрансформація

3 селезінка          3 видільна                                  3 кровотворення

4 печінка              4 кровоносна                             4 газообмін

ІV рівень

Дайте відповідь на запитання

1. Що є спільного й відмінного між вірусами, пріонами й віроїдами?

2.  Хто такі археї?  Наведіть приклади архей.

3. Що таке вітаміни?  Назвіть декілька особливостей вітамінів.

30. Урок № 30  за 21.12.2022

Тематичне оцінювання з теми: "Обмін речовин і перетворення енергії".

1. АТФ синтезується в: а) лізосомах; б) рибосомах; в) мітохондріях.

2. Мономерами білків є __________ .

3. Виберіть органічну речовину, що є необхідною для побудови організму: а) жири; б) вуглеводи; в) білки.

4. Виберіть речовини, назва яких походить від латинської назви ядра: а) білки; б) жири; в) нуклеїнові кислоти; г) вуглеводи.

5. Основним місцем відкладання жирів є: а) підшлункова залоза; б) печінка; в) підшкірна клітковина.

6. Найбільшої шкоди здоров'ю людини завдає нестача: а) білків; б) жирів; в) вуглеводів.

7. До неорганічного обміну речовин належить обмін: а) вуглеводів, б)жирів; в) мінеральних солей.

8. За окиснення  1 г жиру в організмі виділяється енергії: а) 17,1 кДж; б) 39,1 кДж; в) 10 кДж.

9. За способом живлення організми поділяються на: ________ і _____.

10. Як ви вважаєте, чому після низькокалорійних дієт (голодування) маса тіла збільшується ще швидше?

11. Чому зневоднення є небезпечним для організму?

12. Наведіть приклади відомих вам білків і поясніть їх функції.

13. Назвіть види енергії, характерні для живих організмів, наведіть приклади.

14. Встановіть відповідність: речовини:1) білки; 2) жири; 3) вуглеводи; 

розщеплюються: а) амілазами; б) протеазами (пепсин); в) ліпазами; 

до: 1. гліцеролу і жирних кислот; 2. амінокислот; 3. моносохаридів.

15. Виберіть з наведеного ознаки, характерні білкам, жирам та вугле­водам, і впишіть у таблицю відповідей відповідні їм літери:

А. Продуктами розщеплення є амінокислоти. Б. Продуктом розщеп­лення є глюкоза. В. Продуктами розщеплення є гліцерин та жирні кис­лоти. Г. У клітинах перетворюється на глікоген. Д. Ніколи не відклада­ються про запас. Е. Продукт розщеплення - сечовина. Ж. При розщеп­ленні 1 г виділяється 39,1 кДж енергії. 3. При розщепленні 1 г виділяєть­ся 17,2 кДж енергії. И. їхній обмін регулює інсулін та глюкагон. К. Ця речовина насамперед використовується як джерело енергії. Л. За їхньо­го надлишку розвивається ожиріння. М. На них багаті різні види олії. Н. Є будівельним матеріалом усіх елементів клітин. О. Всмоктується в лімфу.

 

Домашнє завдання :

Виконати тематичне оцінювання


29. Урок № 29  за 19.12.2022

Практична робота № 1 "Складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини.

Мета: навчитися складати схеми обміну вуглеводів, ліпідів та білків у організмі людини.

 

Хід роботи

1.     Складіть схему обміну вуглеводів у організмі людини. Позна­чте послідовні стадії та напрями перетворень.

2.     Складіть схему обміну ліпідів у організмі людини. Позначте послідовні стадії та напрями перетворень.

   3. Складіть схему обміну білків у організмі людини. Позначте послідовні стадії та напрями перетворень.

   4.     Сформулюйте висновок про особливості обміну речовин (білків, ліпідів, вуглеводів) в організмі людини.

 

1. Обмін речовин складається з процесів ______ та _______.     

2. Основними поживними речовинами є _______, _____ та________.

3. процеси дисиміляції у людини починаються в ______.

4. Головним джерелом енергії для людини є ________.

5. Полісахариди розщеплюються до _______.

6. Основним джерелом енергії для людини є моносахарид ______, її розповсюджує кров.

7. Процес розщеплення жирів називається _________.

8. Розщеплення білків до ________ починається в _________.

9. З отриманих _______ у ході ________ організм утворює власні білки.

Висновок: під час обміну речовин відбувається розщеплення складних органічних сполук — білків, ліпідів та вуглеводів, що потрапили у клітину, на простіші, з яких частина використовуєть­ся для синтезу необхідних організму речовин, а частина зазнає по­вного розщеплення до кінцевих продуктів метаболізму (Н20, С02, NH3). Ці процеси забезпечують енергетичні потреби організму на здійснення та регуляцію життєвих функцій, а також оновлюють його хімічний склад.                                     

 Домашнє завдання :

Виконати практичну роботу


28. Урок № 28  за 14.12.2022

Тема: Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=R48IRkKsTTY

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8831195

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

27. Урок № 27  за 12.12.2022

Тема: Раціональне харчування - основа нормального обміну речовин.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=iO_iKYftPVI

2. Виконати тести за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=lCgkdcc35CY

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

26. Урок № 26  за 07.12.2022

Тема: Значення якості питної води для збереження здоров)я людини.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=lCgkdcc35CY

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5866592

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

25. Урок № 25  за 05.12.2022

Тема: Порушення обміну речовин (метаболізму), пов)язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин .

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=yvEZBXenmhk

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2623718

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

24. Урок № 24  за 30.11.2022

Самостійна робота з теми: "Ферменти. Вітаміни"

 

І рівень.

Завдання з ОДНИМ варіантом правильної відповіді.

 

(За кожне правильно виконане завдання – 1 бал.)

 

1.     Біологічні каталізатори - …

А) білки;                            Б) вуглеводи;                 

В) каталізатори;               Г) вітаміни.

2.     Для функціонування деяких ферментів необхідна наявність йонів металів …

А) купруму;                  Б) феруму;            

В) водню;                      Г) сульфуру.

3.     Який подразник сприяє зміненому білку переходити з активного стану в неактивний …

А) вітаміни;                  Б) вуглеводи;             

В) ліпіди;                      Г) гормони.

4.     В якому році був виділений вітамін В1?

А) 1897;             Б) 1911;               

В) 1912;             Г) 1910.

5.     В яких продуктах харчування міститься вітамін D?

А) печінка;               Б) яйця курячі;          

В) риба;                    Г) всі відповіді вірні.

6.     Авітаміноз  -

А) недостача вітамінів в організмі;                  Б) відсутність вітамінів в організмі;

В) надлишок вітамінів в організмі;                  Г) нормальний вміст вітамінів в організмі.

 

ІІ рівень.

Завдання на встановлення відповідності

(За правильно виконане завдання – 3 бали.)

 

 

7.     Встановити відповідність між назвою вітамінів та харчовими продуктами …

 

Вітамін

Харчовий продукт

1.     тіамін (В1);

2.     аскорбінова кислота (С;

3.      кальциферол (D).

А) риб’ячий жир, молоко;

Б) печінка, бові;

В) цитрусові, смородина;

Г) яйця, риба.

 

 

ІІІ рівень.

Дати розгорнуту відповідь

 

(За правильно виконане завдання – 3 бали.)

 

8.     Поясніть біологічну роль вітамінів.

 Домашнє завдання :

Виконати самостійну роботу


23. Урок № 23  за 28.11.2022

Тема: Вітаміни, їх роль в обміні речовин.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=49ekrhRtRi0

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4696502

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

22. Урок № 22  за 23.11.2022

Тема: Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=FwWWbPwuPW8

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4646624

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

21. Урок № 21  за 21.11.2022

Тема: Структури клітин,які забезпечують процеси метаболізму .

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=cALxo8w2Rc0

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/energetichne-zabezpechennya-procesiv-metabolizmu-24369.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

20. Урок № 20  за 16.11.2022

Тема: Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією .

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=W2kvljeuGno

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1497846

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

19. Урок № 19  за 14.11.2022

Тема: Енергетичне забезпечення процесів метаболізму .

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=gzkvHEOHBXU

2. Виконати тести за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/osoblyvosti-obminu-rechovyn-v-avtotrofnykh-i-heterotrofnykh-orhanizmakh-142543.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

18. Урок № 18  за 09.11.2022

Тема: Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних  організмів.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

 https://www.youtube.com/watch?v=hunBj4pmaik

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7339302

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

17. Урок № 17  за 07.11.2022

Тема: Обмін речовин та енергії - основа функціонування біологічних систем.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

 https://www.youtube.com/watch?v=J8VuigisH1M

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1934978

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

16. Урок № 16  за 26.10.2022

Тема: Вуглеводи, ліпіди.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

 https://www.youtube.com/watch?v=Hlj8LqgPjls

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7060924

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

15. Урок № 15  за 24.10.2022

Тема: Білки, нуклеїнові кислоти.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

 https://www.youtube.com/watch?v=sKz7XTap_9w

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5131497

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

14. Урок № 14  за 19.10.2022

Тематичне оцінювання з теми "Біорізноманіття".

1.Фундаментальні властивості життя це –

А) Саморегуляція,самовідтворення,самооновлення;

   Б) Подібність біоелементів та біомолекул;

   В) Рух,живлення,дихання,ріст,розмноження;

   Г) Обмін речовин,адаптивність, розвиток,мінливість;

2.До якого рівня організації біосистем відноситься риба - клоун:

   А Клітинний;

   Б) Організмовий;

   В) Популяційно – видовий;

   Г) Екосистемний;

3.Таксономічне положення виду тварин не включає :

   А) Родину;

   Б) Порядок;

   В) Тип;

   Г) Вид;

4.Вкажіть ознаки вірусів.

5.Продовжіть речення.

  Біологічний вид – це сукупність особин у складі__________, що характеризується спадковою подібністю ознак, вільно___________, дають плодюче ______________, пристосовані до ________________ життя та займають певну територію - ______________.

6.В південній частині Румунії існують кремнієві камені, що

   вміють, дихати, розмножуватися брунькуванням. Вони

   мають навіть річні кільця. Чому науковці відносять їх до

   неживої природи?

7.Яка основна ознака відрізняє екскаватів (евглени, лейшманії,        трипаносоми, трихонімфи )від інших еукаріотичних одноклітинних організмів?

8. Чим зумовлені різноманітність і поширеність грибів на планеті Земля?

9.Найбільшим організмом на Землі є опеньок темний (Armillariaostoyae) який росте в лісовому заповідниуМалур американського штату Ореон. Його вегетативне тіло займає плошу 8,4 км і сягає маси у 600 тон. Вік цієї істоти становить 2 тисячі років. Науковці вважають, що цей гриб становить дуже серйозну загрозу для лісів. Поясніть чому? 

10.Скласти схему послідовності еволюційних подій та філогенетичних зв’язків між такими рослинами: 1- архепластиди; 2 – глаукофітові водорості; 3 – червоні водорості; 4 – зелені рослини; 5 – хлорофіти(зелені водорості);6 – стрептофіти; 7 – харовіводорості; 8 – наземні рослини.

Домашнє завдання :

Виконати тематичне оцінювання

13. Урок № 13  за 17.10.2022

Тема: Навчальний проєкт "Складання характеристики виду за видовими критеріями".

Завдання:

Переглянути відео та створити проєкт

https://www.youtube.com/watch?v=f5E3vN__TqU

Домашнє завдання :

Виконати проєкт за власним вибором

12. Урок № 12  за 12.10.2022

Тема: Еукаріотичні організми.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

 https://www.youtube.com/watch?v=XQgsp-wLzag

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/prokariotichni-organizmi-82729.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

11. Урок № 11  за 10.10.2022

Тема: Сучасні рогляди на систему еукаріотичних організмів.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

 https://www.youtube.com/watch?v=C88r7SMNfmE

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/prokariotichni-organizmi-82729.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

10. Урок № 10  за 05.10.2022

Тема: Прокаріотичні  організми: археї та бактерії.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=24qCaOzsaAQ

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/prokariotichni-organizmi-82729.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

9. Урок № 9  за 03.10.2022

Тема: Роль вірусів в еволюції організмів.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=8dMB9DhO8VE

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/virusni-infekci-64047.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

8. Урок № 8  за 28.09.2022

Тема: Гіпотези походження вірусів.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=6Jsc8natm3I

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/prokariotichni-organizmi-1200171.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

7. Урок № 7  за 26.09.2022

Тема: Віроїди, пріони.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=d3QEUcARiEU

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/virusi-579939.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

6.  Урок № 6  за 21.09.2022

Тема: Лабораторна робота №1 "Визначення таксономічного положення виду в системі органічного світу.

Завдання:

Проведення лабораторної роботи

                                         Інструктивна картка

                                         Інструктаж з ОБЖД. (для ознайомлення)

1.Під час роботи в кабінеті біології потрібно бути  обережними, дотримуйтесь порядку і чистоти на робочому місці, виконуйте правила безпеки.

2.Чітко визначте порядок і правила безпечного проведення роботи.

3.Звільніть робоче місце від усіх не потрібних для роботи предметів і матеріалів.

4.Розпочинайте виконувати завдання лише з дозволу викладача.

5.Не відволікайтесь самі й не відволікайте інших від роботи сторонніми розмовами.

6.Під час завершення виконання роботи приберіть робоче місце. Здайте викладачеві матеріал з яким працювали.

      Тема: Визначення таксономічного положення виду в системі органічного світу

Мета: розвивати уміння застосовувати знання про критерії виду на практиці та формувати практичні уміння характеризувати види. Вказати значення класифікація видів.

Обладнання: малюнки із зображенням рослин , тварин , гербарій, натуральні об’єкти двох видів одного роду.

Словничок :

Вид – це сукупність популяцій особин , подібних між собою за будовою,місцем в угрупуваннях організмів, що населяють певний ареал,і вільно схрещуються між собою у природі.

Таксономія наука про об'єднання живих істот на групи на основі аналізу притаманних їм ознак.

Систематика тварин - це наука, вивчає і класифікує всі біологічне різноманіття фауни.

Систематика рослин - це наука, що вивчає величезну різноманітність рослинного світу. 

                                                         Хід роботи

За допомогою основних таксономічних категорій визначте місце видів  у системі органічного світу. (на ваш вибір)

 

Рослини

 

Тварини

 

Домен

 

Домен

 

Царство

 

Царство

 

Відділ

 

Тип

 

Клас

 

Клас

 

Порядок

 

Ряд

 

Родина

 

Родина

 

Рід

 

Рід

 

Вид

 

Вид

 

 

Рослини

 

Тварини

 

Домен

 

Домен

 

Царство

 

Царство

 

Відділ

 

Тип

 

Клас

 

Клас

 

Порядок

 

Ряд

 

Родина

 

Родина

 

Рід

 

Рід

 

Вид

 

Вид

 

Заповніть табличку «Критерії виду»

Критерій

Що характеризує

Морфологічний

 

Генетичний

 

Фізіологічний

 

Біохімічний

 

Географічний

 

Екологічний

 

 





 

Домашнє завдання :

Виконати лабораторну роботу

5. Урок № 5  за 19.09.2022

Тема: Віруси. Особливості їхньої організації та функціонування.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=6Jsc8natm3I

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/biologichna-sistematika-2829.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику

4. Урок № 4  за 14.09.2022

Тема: Систематика - наука про різноманітність організмів.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=9YYDiBRuPns

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/mizhdisciplinarni-zv-yazki-biologi-ta-ekologi-8718.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф у підручнику


3. Урок № 3  за 12.09.2022

Тема: Міждисциплінарні зв)язки біології та екології.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=smPYuf1Oz1I

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/fundamentadbni-vlastivosti-zhivogo-561294.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Параграф  у підручнику


2. Урок № 2  за 07.09.2022

Тема: Фундаментальні властивості живого

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=Ncrntqvwue4

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/rivni-organizaci-biologichnih-sistem-ta-hniy-vzaemozv-yazok-strategiya-stalogo-rozvitku-prirodi-i-suspilstva-546774.html 

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відеоурок;

2. Виконати тестування

3. Параграф 1


1. Урок № 1  за 05.09.2022

Тема: Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв)язок.

Завдання:

1. За посиланням переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=-gBYhc1EKk4

2. Виконати тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/biologiya-9-klas-846908.html

(робимо скриншот результату)

Домашнє завдання :

1. Зробити  конспект відео;

2. Виконати тестування

3. Параграф 2



Немає коментарів:

Дописати коментар

Гірудотерапія.     В сучасному світі  людина має  вибір, віддати перевагу традиційній  медицині чи  звернутися до нетрадиційної медицини...